Lite av varje

Tanken idag var att få två hästar ridna. Började med Greta och hon kom travandes mot mig och mötte mig med ett gnägg när jag skulle hämta henne, så söt är hon!! Vi tog oss en tur i alla gångarter och det gick fint. När Emma kom från skolan skulle vi ta en tur med Clea och Micke, men det slutade med att Emma fick rida själv för Clea var halt... Vet inte vad hon har gjort, men hon var lite svullen i kotan och lite varm så kanske har hon vrickat sig eller nåt... Hon får vila nu över helgen så hoppas jag hon är bättre sen!

Bjuder på några bilder från i onsdags när jag red Maya. Hon är så duktig när man sitter upp, det är inga problem alls att sitta upp i stigbygeln. Sen lyssnar hon jättebra på start och stopp, särskilt när man hjälper till med rösten. Svängandet däremot behöver vi träna lite till på men det tar vi till hösten! Nu får hon bara gotta sig under sommaren!

//Camilla 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0