17 maj

I flera dagar har väderprognosen lovat riktigt mycket regn precis hela dagen idag och jag planerade in vilodag. Vad fick jag för det? Jo inte en droppe regn... Ska väl inte klaga över det men jag kan ju lova att det hade regnat ordentligt om jag hade tänkt rida. 
 
Den här veckan har vi haft födelsedagsvecka kan man säga, många av våra ponnisar som fyller år den här tiden. Idag till exempel fyller Karussell 18 år! Har inte orkat gratulera alla i ett varsitt inlägg då det har varit både 12, 15, 16 och 17:e, men de får ett gemensamt inlägg här och nu istället. 
 
Som sagt Karussell 18 år
 
 
 
Clea 15 år
 
 
 
Greta 5 år
 
 
 
Vissla 5 år
 
 
 
och så får vi inte glömma Bella som mötte dagens ljus för 7 år sedan!
 
 
 
Grattis på er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0