Måndag

Ny vecka, nya tag.

I helgen tog jag en liten fjällsemester och hästarna fick lite vila. För egen del blev det mer träningsvärk än vila, men det är skönt att känna att man har använt musklerna! Kom hem till en väldigt brunstig Clea som hade tappat en hel del av vinterpälsen under dessa dagar, och det klagar jag inte över. Tog en ridtur tillsammans med Emma och Micke förut och Clea kändes ganska bra förutom att handbromsen var i en stor del av turen. Men men, hon är inget tjurig när hon är brunstig i alla fall så det är jag glad över.

Greta var glad över att få vara med också och hon var som vanligt taggad när jag hämtade henne i hagen. Tog ett lugnt pass med henne i skritt och trav och hon kändes riktigt fin! Fick spola halva henne med slangen också för hon hade en hel del lera på sig. Alltid kul med leriga hagar... 



//Camilla 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0