Promenix & fix

Tidig tur till stallet imorse för att släppa ut hästarna och sedan fixa stallet. När det var gjort tog jag med mig Clea på en långpromenad tillsammans med Therese plus hundarna, både Sammie & Zigge var glada eftersom det snöade så de hade ganska bråttom. Clea gillar att vara ute och promenera och går alltid på väldigt friskt när jag går bredvid! Det var en mysig tur men lite halkigt ibland för under snön är det blank-is på vissa ställen och det bryr sig inte djuren om så de bara knallar framåt medan vi halkar efter! På hemvägen fick vi all snö i ansiket så det var väl mindre mysigt, men man blir väldigt varm av att gå så inget synd om oss inte. Klockan 12 var allt fixat och jag åkte hemåt. Tänk vad mycket man får gjort när man går upp tidigt ändå! 

Hoppas ni haft en bra onsdag!
//Camilla 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0