Greta & jag

Vi tog oss en promenad idag, Greta och jag. Inget vidare kul väder när det både regnar och snöar på samma gång, men det var åtminstone rätt okej underlag att gå på, lite slaskigt men inte så halkigt. Blir värre imorgon när det har frusit på... Har aldrig varit med om konstigare januari-väder tror jag, växlar hela tiden och det är ingen ordning alls. 

Jag och Therese har delat upp lite så jag har Greta mest och hon har Vissla. Självklart hjälps vi åt och byter ibland också, det tror jag är bra både för oss och hästarna, men det kan vara skönt att ha en huvudhäst att ägna sig åt mest. 

Nu sitter jag och väntar på Emma som är påväg hem från skolan, ska ut och blöta ner mig en gång till och ta en ridtur på Clea. 

//Camilla 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0