Dagens 5

DAGENS VÄDER: Plusgrader, lite mulet, lite regn, lite sol och framför allt, mycket blåst!

DAGENS KLÄDSEL: Varm tröja, jacka, bara ett par byxor, många strumpor och gummistövlar. (Fast jag bytte till vinterskor innan jag red, om någon skulle vilja anteckna detta).

DAGENS FRISYR: Mössfrilla som sedan blev hjälmfrilla. Skönt på vintern när det bara är att dra en mössa över huvudet och strunta i att kamma sig!

DAGENS TRÅKIGASTE: Att det är svårt att ta sig fram utomhus om man inte har skridskor på fötterna. ( för min del hade det varit minst lika svårt att ta mig fram ändå, eftersom jag ser ut som bambi när jag har skridskor, men ni fattar nog vad jag menar)

DAGENS LÄNGTAN: Jag vill ha en riktigt fin vårdag, så man kan tvätta allt från hästar till utrustning ute i vårsolen!


Det var allt för denna gång. Trevlig helg!
//Camilla 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0