Mysstund

Solen sken så fint mitt på dagen idag, så passade på att frisera och rykta på min goding! Manen växer numera fritt, när vi var aktiva rycktes den en gång i månaden, varken min eller Julias favoritsysselsättning , men nu får den bara va lång, skyddar bra mot ruskväder och insekter ;) svansen däremot var i behov av lite klippning, onödigt att släpa den i leran! När jag var klar med Julia så tänkte jag ta in Clea o borsta av även henne, men ändrade mej då hon var täckt med blötlera, omöjligt att få bort innan det torkat... Hon hade nog letat upp blötaste platsen i hela hagen, täcket var sjöblött det med! Blä för lera säger jag, mysigt tycker Clea! 




// Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0