Glömde blogga förut...

... men bättre sent än aldrig! 

Kort om dagen: Började med att fixa lite i stallet när jag kom dit, att bära tunga och många höpåsar i nysnö är inget för den klene! Sedan blev det en promenix med Greta och vi mötte både traktor och skolbuss efter vägen, men det gick fint. Såg dem i tid så hann gå in på avstickare och stå på lagom åskådarplats! Men miljöträning är aldrig fel. Efter jag hade släppt ut henne tog jag och Emma in Clea och Micke, vi joggade hästarna på vägen lite först och sen fick de även jogga lite i orörd snö, det var härligt! Får nog bli lite galopp i djupsnö någon dag här :) 

Hoppas er dag har varit bra! Nu säger jag godnatt. //Camilla 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0