Skutta

Idag red jag upp i skogen med Greta och hoppade över lite naturhinder! Hon bjöd fint och tyckte det var jättekul, kändes laddad! Jag hade kunnat hoppa hur många gånger som helst, men fick lugna mig lite, bara känna lite på henne. Önskar att jag var 10-12 år igen alltså!! 

Therese var med på backen och fick gå hela vägen fram och tillbaka, det är en bit så hon fick  fin motion!  

Clea fick också motion, red henne lite i alla gångarter för att se lite hur hon reagerade. En host gjorde hon så det får väl anses som ganska godkänt ändå. Hon kanske bara är lite känslig för pollen? Jag vet inte, men hon är pigg i alla fall. Speciellt om hon får galoppera!

Godnatt och trevlig helg på er!
//Camilla 


Bild från Gretas 3-årstest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0