Vansinnig

Finns nog inget som är värre än en seg dator alltså... Jag skulle göra mig till idag och blogga från datorn istället för mobilen tänkte jag. Men när det tar 15-20 minuter att öppna internet och logga in på bloggen, ja då blir jag irriterad som bara den. Fattar inte vad problemet är! Ska i alla fall försöka få till några rader och en bild med lite tur. 
 
Nu har hösten slagit til rejält också. Regn igår, blåst idag och kallt som bara den!! Blev första dagen att rida med höstjacka idag, det är lite mysigt iofs, men bara första dagen man klär på sig mer kläder, sen är det inte roligt längre. Mörkt börjar det bli också, märker stor skillnad på så kort tid. Man är inte riktigt van det här med reflexer och så än, det har inte blivit någon rutin än så det är lätt hänt att man glömmer. Men det är lurigt! När vi hade ridit förut började det skymma strax efter vi hade kommit tillbaka så det är väl inte fel att ta på en reflex på ett ben eller två. 
 
Emma hade köpt nya ridbyxor som hon invigde förut, blev faktiskt sugen på ett par jag med... Jag hatar att köpa ridbyxor egentligen, tycker det är sååå tråkigt, men ja, vi får se. Skulle nog behöva ett par nya faktiskt och dessa var det låg midja på, passar mig som får panik på byxor som sitter för högt upp på magen! Köper hellre grejer till hästen än till mig själv när jag är i en hästaffär, men i år har jag ju redan kostat på mig en ny ridhjälm så kanske skulle fortsätta uppdatera ridutrustningen lite :)
 
 
 
Finbyxorna...
 
 
//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0