Kära B-ponnytid

Tänk jag hittade bland mina gömmor en liten bok med statistik över mina avfallningar på Karussell, så sött!





Tyvärr vet jag inte när detta är skrivet så det är svårt att säga om jag har ramlat av fler gånger efteråt som jag har glömt fylla i, men enligt den här listan är det 33 gånger och jag vet att jag har ramlat av två gånger till långt efter det att jag slutade rida henne (ramlade av henne när vi lekte lite för bara ett par år sedan) och det kan ju ha hänt att det är någon mer gång som inte är ifylld. Men ialla fall 35 gånger då, minst... Är svårt att komma ihåg alla gånger, men en gång ramlade jag av 7 gånger på en vecka, haha! Det sägs ju att man ska ramla av 100 gånger innan man blir en bra ryttare, så efter att ha ridit en vild russponny några år har man ju kommit en bra bit på vägen i alla fall ;)



Mitt busfrö!

//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0