Efter regn kommer solsken

Idag tittade äntligen solen fram efter några blöta dagar. Alla nöjda och glada! Blev lite ridning idag också efter några dagar med vila. Passade på att ta en tur när solen var framme, inatt ställer vi ju om klockan också så det blir mörkt tidigare på kvällen... usch och fy! Den här helgen då vi går från sommartid till vintertid har jag tävlat många gånger förut och jag tycker det är så jobbigt för jag blir såå förvirrad av detta med tiden, haha! För några år sedan var det lite mer osäkert om telefonen skulle ställa om sig själv eller inte också så det var svårt att ställa väckarklockan! Nu för tiden är väl telefonerna så moderna att de gör det automatiskt, antar jag... Men jag gillar ändå att inte ha något måste dessa söndagar så jag själv hinner ställa om mig :)

Det enda sköna med vintertid är att man får sova en timme extra inatt, så sov gott mina vänner!
//Camilla




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0