Uteritter

Jag och Therese red ut en sväng på Greta och Vissla i det gråtrista vädret. Det känns väldigt roligt att kunna ta en varsin 4-åring och rida ut själva utan att ha någon äldre häst med. Jag red först på Vissla och hon gick fram jättebra, kändes pigg och framåt. Blev lite spänd när vi red förbi grannens hus, men då bara stannade hon och tittade, sedan smackade jag så gick hon utan att bry sig. Vi skrittade och travade och både Greta och kändes fina, mjuka i munnen och lagom framåt. En lyckad ridtur helt enkelt! Nu är det snart dags för mig och Emma att ta en svängom med Clea och Issa, får se vart det bär av.

Kan tyvärr inte lägga upp bilder då appen bara bråkar.

//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0