Longering av räkorna

Blev det idag! Jag och Camilla tog en varsin ponny och vandrade upp på fältet lite längre bort.
Jag longerade Vissla , hon skötte sig riktigt fint, och jag är verkligen helnöjd med galopparbetet. Fattade på kommando direkt och rätt galopp i båda varven, sen galopperade hon en jämn , bra galopp tills jag bröt av henne! :)
Lika fin till både höger som vänster.
Camilla var nöjd med Greta oxå, hon galopperar ju väldigt gärna och var superpigg hela passet. Sista galoppen var det bästa vi sett från Greta , lugn ,balanserad och i en fin form :)
 
Känns som varje pass har varit mycket framsteg senaste veckorna, och det gör att man lättare kan ta ev bakslag som kommer senare. Men just nu känns det väldigt kul och inspirerande att arbeta med dom. :)
 
 
 
// Therese
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0