Dressyr

Red dressyr på fältet idag  Jag red båda unghästarna, först Greta och då gick Harriet med Vissla, och sen bytte vi. Emma red Clea under tiden och Therese var ridlärare på marken. Ställde ut lite hinkar som en ridbana och använde dem som koner för att rida lite framdelsvändningar runt. Greta och Vissla har ju aldrig gjort det förut men de fattade rätt bra nåste jag säga, särskilt Greta hon gjorde jättebra! Travade runt lite och tog en galopp med båda hästarna också, de var lite spända och blev därför lite sega, men jag tycker det gick rätt bra ändå så jag är nöjd med dagens pass! Clea gick också fint, Emma och Clea laddar för dressyrtävling om några veckor. Lite bilder från dagen!  //Camilla
 
Ä 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0