Effektivt

Hovslagare på plats idag för att verka unghästarna och ge Clea och Issa nya skor. Passade på att mocka i hagarna också, och efter det blev det en ridtur med de nyskodda. Effektiv dag!

Idag har jag lämnat in min dator på lite reparation, och jag hoppas den kommer tillbaka snart, fräsch och snabb. Då ska jag nog försöka ta tag i hemsidan och bloggen och fixa lite. Blev lite sugen på det, fast det kanske hinner gå över, haha! Har bloggat via telefonen bara i evigheters tid, det är smidigt plus att jag oftast har nytagna bilder där, men inlägg från datorn blir oftast bättre. Skulle kanske vara kul att ändra designen också, vi får se vad som sker. Hemsidan har inte blivit uppdaterad på länge heller så det vore på tiden!



Återanvänder en bild från häromdan! Maya var för övrigt duktig på verkningen idag, men det brukar hon iofs vara :)

//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0