God kväll

Vet egentligen inte vad jag ska skriva, har mycket jobb denna vecka och hinner nog inte tillbringa särskilt mycket tid i stallet. Regn och rusk är det också, som vanligt... Helt otroligt vilket hett samtalsämne väder är egentligen, alla människor pratar jämt om väder har ni tänkt på det? Påverkas så extremt mycket av det så det är inte te konstigt. Men hade jag inte haft häst hade jag nog inte brytt mig hälften så mycket om det regnar eller ej... Nog om det, hästarna fick iaf vila idag. Hittade en bild i min telefon med snö på så den bjuder jag på, tagen denna vinter tro det eller ej! Äsch, nu pratade jag väder igen... Ska sluta skriva nu så hörs vi när vi hörs. Ha det så bra, kram på er!
//Camilla






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0