Börjar bli

 T R Ä N I N G & T Ä V L I N G S S U G E N!
 
Var så längesen nu... Tycker  personligen att träningarna är allra roligast, när man hittar den den känslan man vill, vilket oftast kan vara väldigt svårt att hitta på tävlingsbanan. Men självklart så älskar jag att tävla med, är tävlingsmänniska långt ut i fingerspetsarna. Blir så förbannad på mej själv om jag inte tycker att jag red bra eller klantade mej på nåt annat sätt.. 
En gång för några år sedan så var jag på en dressyrtävling med Julia, tror det var lagtävling t.o.m, men iaf så fick jag en felridning innan jag ens hade startat!? Det var bland det konstigaste jag varit med om. Frågade domaren efteråt, men den hade inte ens något svar på varför jag fick felridningen.. Jaja, då var jag ganska irriterad , men min lilla fina ponny gick super och % jag fick var jag nöjd med, så ilskan över min "felridning" släppte rätt fort och när vi åkte hem skrattade vi åt det istället.
 
Ett annat minne från en tävling var när Camilla skulle starta en dressyrklass med Karussell. (Efter Karussell hade brutit griffelbenet och inte tävlat på flera månader)
Det gick utomhus och det blåste rätt kraftigt, Karussell var överladdad och när Camilla red upp på medellinjen och gjorde halt för att hälsa på domaren , då vände sig Karussell om och stod med baken mot domaren i stället :P Såg rätt kul ut, resten av programmet fortsatte på samma sätt, Det bara skuttades och ingen rörelse blev på rätt ställe, Camilla bara skrattade åt det när hon kom ut, vad skulle man göra? Karussell är Karussell och ibland har hon lite "Karussellrörelser" för sig som en domare skrev! 
 
Jaja, bjuder er på lite tävlingsbilder !
 
 
 
 
 
 
 
 
// Therese
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0