Torsdag 26/9

Dagens jobb...
 
Har haft två på rymmen igår kväll, Karussell och Maya! Jättekul att jaga häst och sen även laga hagen IGEN!
Vet inte hur många ggr jag lagat hagen denna sommar nu..
Men jag är så händig så.. Se själva!
 
 
Annars hittills idag har jag mockat 4 boxar för första gången på mycket länge (tanken var ju egentligen att vi skulle ha tre hästar inne i natt, men så blev det med det) och det kommer nog kännas i otränade armar :P
Har även hällt upp fodret vi köpte igår i fodertunnorna, så nu är det ordning och reda på allt!
När jag var ute med vatten till hästarna i hagarna så låg dom så sött och sov i gräset, var tvungen att ta lite bilder!
 
Strålande sol!
 
 
 
 
Haha, dom är för goa alltså!
 
 
Stora fina tjejen Maya!
 
// Therese
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0