Mysig ridtur

Hade jag och Emma under fm. Camilla jobbade hela dagen så jag lånade Clea och följde med Emma och Issa!
Vi red en ganska lugn tur med skritt och trav, Clea kändes himla mjuk och fin, så det var riktigt roligt! 
 
När vi kom tillbaka till stallet, skulle Emma putsa sina träns och jag tänkte ta in Vissla för att se över henne lite.

Det tyckte inte Vissla! Första och förhoppningsvis sista gången hon inte går att fånga! Jag är j..ligt envis och kan jaga häst i 14 timmar om det behövs. Hela flocken tyckte det var jättekul att dra repor över hela hagen och jag fick en känsla av att dom bara lekte med mej...Tillslut efter 40 min eller så, jag var lagom glad och svett så sprang dom in i en liten del av hagen där vi har trådar att stänga av med!  Stängde tråden och hämtade en svettig Vissla! 1-0 till mej såklart!

Hade tänkt ta en promenad med henne men vi orkade ingen av oss och vi båda hade fått motion så borstade och pratade och blev vänner igen bara!
 
Bild på Clea innan en dressyrtävling för nåt år sen!
 
// Therese
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0