30 November

Betyder att vi snart är inne på årets sista månad, December! Väntar fortfarande på snön, nu är det bara hårt ,tråkigt och vääldigt halt ute. Väntar även på hovslagaren som kommer på måndag och broddar de krakarna som har skor, för det är svårt för dom att ta sig fram just nu. Tänkte ta en ridtur på Clea förut, men hon gick så försiktigt när jag tog in henne från hagen så vi tog en promenad istället!
Clea är så lätt att gå med , knallar på i ganska raskt tempo hela tiden utan att hon "ligger på" . Blev en mysig tur på ca 25 min , så  lite motion blev det för oss båda!
 
Var ute i lösdriftshagen och gosade lite med Maya när jag hade mockat och pysslat i stallet. Vi kelade ett bra tag, hon undersökte hela mej och försökte smaka på mina stövlar :P 
Sen blev även Vissla lite nyfiken så hon kom fram till oss och snosade mej i ansiktet, så där stod jag med en som gnagde på stövlarna och en som snosade mej i ansiktet! :) Gulleponnyer vi har! 
 
Gammal bild på Vissla
 
Maya förra vintern, nu är hon dubbelt så stor känns det som!
 
// Therese
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0