Inte som tänkt

Skulle hoppa in och köpa insektsmedel här om dagen. och ut kom jag med den här.
 
 
Köper i princip aldrig borstar längre, det gjorde man väldigt mycket när man var yngre och de används än idag så det är ingen brist på dem. Sen såklart har man ju köpt på sig lite nytt ibland också, de slits ju ut när man använder dem flitigt! 
 
Hur som helst så blev det en ny borste, den var var så mjuk och go! Vad det gäller insektsmedel så stod jag där med beslutsångest över vad jag skulle köpa så det blev ingenting alls. Men måste nog ta tag i det under veckan nu, det börjar bli hög tid för det. Har hört rykten om att det kunde bli varmt i slutet av veckan också, och då kan jag tänka mig att odjuren dyker upp....
 
Lika bra att vara beredd innan oavsett!
 
//C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0