Förra inlägget..

Blev lite konstigt, fråga mej inte varför, för i min dator ser inlägget helt normalt ut, men när är publicerat så försvinner en del ord och färgen blir grön.
Jag kan tyvärr inte ändra på detta, hoppas ni har överseende med detta.
 
Dagen hittills har tillbringats i stallet med det vanliga stallpysslet , när det var klart så tog jag och Camilla in Clea och Karussell och borstade och pysslade en stund med dom. Avslutade det hela med en promenad i det sköna vädret!
Vissla har fått sin blåbärs-dryck medan 4 avundsjuka hästar på andra sidan staketet tittade på. När vi släppte in henne till dom andra hästarna igen, blev Diggan alldeles tossig, gnäggade och sprang efter Vissla. Tror det är nån som börjar bli brunstig kanske! :P
 
Får se vad jag ska hitta på under em, nåt blir det alltid!
 
 
 
// Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0