Möss!

I morse när jag och Camilla skulle släppa ut hästarna fick vi en annorlunda upplevelse. 
Jag tog som vanligt av Julia stalltäcket, för att sätta på Utetäcket. Bara det att när jag plockat av stalltäcket fick jag se en mus sitta på Julias rygg! Den måste klättrat in innanför täcket när Julia låg ner och sen inte hunnit av när hon ställde sig upp igen. Både Jag och Camilla skrek och jag vet inte om det var vi eller musen som var räddast, men när den tillslut hamnade i boxen, skenade den ut i friheten igen...  Det värsta var ändå att musen passade på att käka upp en del stoppning i täcket! Jaja, så kan det va.. Livet på landet! :P
 
 
Tycker bättre om katter på ryggen!
 
// Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0