Hola!

Idag har det inte blivit mer arbete än nödvändigt gjort med hästarna. Fy bövelen vad det har regnat!!!

Har köpt mig en ny telefon i alla fall och det verkar vara en riktigt bra kamera i den så förhoppningsvis kan det bli en del fina bilder på hästarna att lägga upp här i bloggen :)

Inget vidare väder att fota i idag direkt men jag hoppas vi får se solen nån mer gång, det vore trevligt.

Usch, jag får dåligt samvete när jag sitter inne i värmen och vet att alla hästarna är ute i blötan... De fryser ju inte så som vi gör, men ändå... Det är inte ens kallt, bara blött. Väldigt blött... Nej, nu ska jag sluta noja.

Har inte en enda hästbild i denna telefonen än så ni får nöja er med en bild på mobilen min istället.



//Camilla

Kommentarer
Postat av: Maj-Lis Alexandersson

Grattis till din nya mobil!



Svar: Tackar!
None None

2013-06-26 @ 22:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0