Första dagen på nya året!

Idag är en sån dag som brukar va lite halvseg för många ...Men inte för oss djurägare! Nä, vi började nya året med att fixa stallet och rida! Fick 4 ponnyer motionerade under dagsljus för engångsskull :)
Camilla & Emma red först Clea och Karussell medans jag grejade ute i stallet, sen var det jag och Emma som red ut en sväng på Diggan och Issa! Vägarna var rätt okej för oskodda hovar, den värsta isen var borta iaf. (Issa går ju barfota än eftersom hon har föl ) Men jag vill inte ha barmark nu, vill ha 5 minus och snö! Det funkar utmärkt att rida på! Jaja, det var pigga ponnyer iaf, och det är väl det viktigaste!
 
Ha en bra fortsättning nu på det nya året allihopa, nu ska jag strax gå ut till våra juveler igen och se till att dom får lite vatten och käk!
 
Vår lilla 1 -åring Maya!
 
// Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0