En Torsdag i Januari

Det har kommit lite snö under natten och det snöade fortfarande lite i morse, äntligen! Vägarna blir mycket bättre att rida på och dessutom har dom grusat på snön, så det är nästan halkfritt för hästarna igen.
 
Jag och Harriet passade på att ta en ridtur på fm, Harriet på Issa och jag på Diggan. Kunde trava en del och Diggan kändes riktigt fin, mjuk och lagom framåt! Det är en riktigt fin ponny, och jag hoppas hon kan få komma ut på nån dressyrtävling frampå. Än är det en bit kvar, men varje litet framsteg gör att man närmar sig sakta men säkert iaf. :)
 
Ska ta tag i löshoppningen på riktigt för Greta och Vissla oxå, med 3-års test som mål i Maj. Ska bli riktigt spännande! 
 
Ja det var allt för idag, nu ska jag strax gå ut och fodra och plocka in lite ponnyer!
 
 
 
// Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0