Strumpor o sånt

Haha, jag bara måste visa mina kära ridstrumpor!



Köpte dessa på Ullared förra året, 29 kr kostade de och jag tyckte de kändes rätt bra när jag stod där och kände på dem. Kom hem och upptäckte att det var 2-pack för den billiga pengen!! Nöjd testade jag dem och de var verkligen supergoa! De sitter väldigt bra, och de är i skönt material som glider bra när man tar på och av ridstövlar.

Jag är rädd om dem och har dem bara när jag rider, bara i ridstövlar (vilket jag inte gör jätteofta, haha) och det ena paret har jag aldrig använt utan sparar på dem för att ha som tävlingsstrumpor. Hatar när det går hål i strumpor och det gör det ju ALLTID med ridstrumpor, det får inte de här göra!

Haha, så, där fick ni lite oviktig läsning ;)
//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0