Måndag

Ny vecka, nya tag. På fm fick Vissla röra lite på fläsket ;) först en liten promenad och sedan longerade vi henne. Det gick rätt bra tycker jag faktiskt! Fick en snabbdusch efter då hon var lite svett.







Efter lite lunch tog vi oss an Greta. Gick med henne också, hon fick gå upp och ner i en backe några gånger och jobba lite muskler. Tränade att springa med henne också. Sedan slängde Emma upp mig och jag satt barbacka på henne några minuter medan Therese ledde henne. Hon var snäll och skötsam :)







Dessutom har jag och Emma ridit Clea och Issa. De fick också jobba lite klättring, i en ganska brant sandbacke. Jobbigt, men nyttigt!

Full fart i början på veckan!
//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0