Igår..

Tog jag in Greta för lite pyssel, borstade och grejade och tränsade henne ( gick smidigt, hon brukar ha sina åsikter om träns annars) och tog en promenad mellan fälten. Solen sken och det var riktigt varmt! Greta var ganska lugn, gnäggade nångång bara o undrade var hennes kompisar var. När vi kom tillbaka till stallplanen, kom jag på att jag ville sitta på henne lite barbacka, så ropade på Emma som fick hålla i Greta och självklart hjälpa mej upp. Gick bra så Emma ledde oss en bit på vägen utanför, Greta är hus snäll som helst, blev lite störd bara av att våra två hundar tyckte detta var spännande så de hängde oss i hasarna hela tiden, men som sagt, det gick väldigt bra ändå. Får se, kanske Visslas tur idag eller  i morgon! Nu ska jag ut och byta vatten till pållarna och kanske fortsätta mocka lite i hagen medans det är torrt och fint ute!
 
 
 
// Therese
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0