Händerna

Ömmar fortfarande! Ägnade nämligen hela fm åt att rycka Visslas man. Det tog tid.
Till en början stod hon jättesnällt, men efter ett tag började hon tröttna, därför tog det 3 ggr så lång tid som det skulle ha gjort. Fast jag förstår henne, inte så kul att stå där inne i stallet och bli dragen i håret när kompisarna står i hagen och betar. Hon kom på att om jag lutar mej allt jag kan mot Therese så står vi så nära väggen så hon inte kan rycka nåt, eller så sparkar jag med frambenet och riktigt visar mitt missnöje! Men jag hade Emma som hjälpreda, så efter mycket slit blev hon klar och still stod hon sista 10 min! :)
 
 Hon ser mer vuxen ut nu i sin nya frisyr, bild får ni nånannan dag på den, glömde faktiskt helt bort att fota henne när jag va klar.. 
Tanken med Vissla är att hon ska få åka på utställning i Arvika på lördag! SPÄNNANDE! (och nervöst) Det ska iaf bli jätteroligt!
 
Bild från igår! Bild på nya frillan kommer!
 
// Therese
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0