Tisdag

Jag som fick för mig att det var onsdag idag och döpte inlägget till "Oooonsdag" väldigt kreativ rubrik måste jag säga. Sen kom jag på att det faktiskt är tråk-tisdag så fick ändra.
 
Idag är jag här ute på gården igen, roligt att hälsa på hästarna (och folket såklart). Therese och Harriet fixade stallet under dagen och nu ska de två plus Emma rida en sväng. De gick precis ut för att hämta hästarna och jag ska strax gå efter för att klappa lite på pållarna tänkte jag. Och ta lite bilder så jag har något att lägga upp till detta inlägg! 
 
................................................................................................................................
 
 
Sådär, nu är jag tillbaka. Dock märker ju inte ni någon skillnad eftersom all text publiceras samtidigt, men ändå! :))
De har gett sig iväg på en liten vända, eller i själva verket är de nog tillbaka vid detta laget och håller på med fodring osv och är säkert på väg in snart. 
 
Ett par bilder hann jag ta innan batterierna i telefonen blev för dåliga. (Stor nackdel med dessa smarta telefoner, det var bättre förr!)
 
 
 
 
 
 
Hehe ja det är charmen med ponnyer, att det är så simpelt, bara att ta en och hoppa upp rida iväg! Typ. Behövs ingen sadel om man inte känner för det, och det är så himla gôtt tycker jag. Behöver inte alltid vara på blodigt allvar utan det ska bara vara kul!
 
 
Framåt helgen satsar jag på att ta en ridtur!
//Camilla
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0