Hallå hej!

Tänkte kika in här med ett litet inlägg bara, har inte blivit mycket av den varan under veckan för min del. Therese och fam Knöös är bortresta denna veckan och jag har gården för mig själv. Fullt upp att göra, samt i princip utan internet har lett till att mitt bloggande har uteblivit. Just nu är jag på väg till jobbet och därför passar jag på att slänga in ett inlägg när internet är lite bättre!

Fanta och mamma fixar de mesta stallsysslorna idag, jag hann bara hjälpa till litegrann innan jag åkte. Det är ungefär så det har sett ut under veckan, när jag har jobbat har mamma varit snäll och fixat stallet, och de dagar jag varit ledig har Fanta hjälpt mig med lite sysslor plus att vi har hunnit med att rida lite.

De två, plus farfar Knöös har turats om att komma och hjälpa mig med ut- och insläpp så jag vill passa på nu att tacka dem alla för hjälpen så här långt!

Nu blir det jobb, vi hörs!
//Camilla




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0