Tider

Har varit några intensiva jobbdagar nu så för min del har det blivit hästfritt ett par dar. Men i morgon får jag träffa mina godingar igen!
 
Nu är klockan ganska sent och jag tänker inte skriva någon lång novell inte, (hjärnan är dessutom ganska tom så skulle nog inte bli mycket till text även om jag försökte) men några bilder ska jag kunna lägga upp i alla fall.
 
Bilder på tre små söta fölisar som vi fött upp. Med andra ord Bella, Wera och Maya. Speciella damer allihop det där, på ett bra sätt givetvis! Vi har ju inte kvar varken Bella eller Wera, men de minnen som är allra starkast är från den första tiden när de var veckor gamla bara!
 


Tänk om de vore sådär små för alltid! Sött!
 
Sov gott kära läsare så hörs vi!
//Camilla
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0