Lördag 8/9

Jaha ja, de andra är med Emma på tävling och här är jag kvar själv. Kom hit bara en timme innan de åkte och jag kände att jag ville hinna rida och så, därför blev jag kvar och red och matade hästarna osv. istället för att åka med. Hjälpte dem att knoppa Karussell innan de for iaf! Vad jag har hört så verkar det ha gått bra på tävlingen, men Emma skriver förhoppningsvis ett inlägg om det senare :) Skulle tro att de är på väg hemåt nu faktiskt.
 
Vi har fått en del trogna läsare som dagligen klickar sig in här på bloggen och det är ju givetvis jättekul! :) Tipsa gärna om det är något särskilt ni vill läsa om eller så, skrivtorka är ju något vi alla drabbas av ibland så alla idéer mottagets tacksamt!
 
 
 
Såhär såg det ut igår morse när jag var ut till hästarna. Riktigt fint väder var det. De andra jobbade/gick i skolan så jag knallade runt själv på morgonen och pysslade lite. Var ute och kollade till alla hästar och fodrade de som skulle ha mat innan jag själv gick in för att äta frukost, sedan tog jag en ridtur på Clea häromkring. Mys!
 
Visst ser det härligt ut med hästar som går i flock förresten? Alla äter samtidigt, vilar samtidigt och om fyra stycken ligger och sover så står den femte och vaktar över de andra. De är nästan alltid på samma plats och det ser jättemysigt ut tycker jag!
 
//Camila
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0