Ha den äran!

Idag är det Thereses födelsedag så vi säger Grattis till henne!
 
 
Dagen för övrigt har gått i ett, känns som att allihop har sprungit om varandra här på gården hela dagen. När en har åkt till jobbet har nån annan åkt, och när den kom hem åkte nästa. Typ så. Där emellan har hästarna fått sin skötsel.
 
Jag kom hit och bytte om direkt, sen i stort sett bara lastade Clea i transporten och åkte till Kil. Emma hade träning för Jenny och jag hakade på för att rida lite på ridbana. När jag hade bytt om stod Clea färdigklädd och redo att åka, lyx! Träningen gick bra, Emma var supernöjd med Karussell! Clea kändes också rätt mjuk, skrittade en hel del och då brukar hon lossna.
 
När vi kom tillbaka var det såklart lite stallfix och mat o vatten till hästarna som skulle göras, och sedan var det paketinslagning som gällde! Men presenterna får vänta tills imorgon när vi alla kan vara med, och då väntar jag mig även tårta! :)
 
//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0