femte september

Soligt väder och en riktigt skön höstdag idag, och det var nog tur det, annars hade jag inte haft någon energi alls. Har varit trött och frusen ända sedan jag vaknade imorse men allt eftersom dagen har gått har det blivit bättre.
 
Förutom att mata och vattna hästar har jag pussat på prinsessorna i hagen, provat det nysydda täcket på Clea, sorterat lite grejer, putsat ett träns och ja... lite sånt småpyssel.
 
Anders har fixat nya lysrör i stallet så nu kommer det bli jätteljust och fint där! Igår satte vi upp lite mer krokar och annat så det börjar verkligen bli hemtrevligt och mysigt :) (Bilder kommer när det är helt klart).
 
Där fick ni en liten uppdatering på vad som händer här åtminstone. Hoppas ni har det bra kära läsare! //Camilla
 
 
 

Hehe, Clea har fått jeanstyg på täcket för att det ska bli mer hållbart där som det alltid går upp annars. Så jäkla skört att det går sönder var och varannan dag ju (dyra drettäcken), men nu ska det förhoppningsvis hålla lite längre! Snyggt eller inte, vem bryr sig?! Lite coolt ändå ju ;)
 
(P.S ni får ha överseende med att texten i bloggen har varit lite knepig senaste tiden, någon inställning som har blivit galen troligtvis... När man gör styckesindelning så syns det inte när man publicerar, ibland blir det typ sju meter mellan orden man skriver, och bilderna hamnar alltid precis under texten oavsett hur många gånger man trycker på enter. Sjukt irriterande!! Kaaaanske lyckades jag få ordning på det nu, hoppas det!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0