Solig lördag i oktober!

I morse när vi klev upp för att släppa ut hästar och morgonfodra var det riktigt kallt i luften,frost i gräset och SOL! Äntligen sol igen, och ju närmare lunchtid vi kom ju mer värmde solen,skönt! Camilla & Emma tränade dressyr på ridskolan på fm, Emma & Karussell ska ju tävla KM i morgon så lika bra att trimma lite! När dom var tillbaka gick jag ,Camilla & Emma till lösdriften och myste lite med hästarna där! Maya blev borstad, och kliad, Wendy var kelsjuk som vanligt och Greta , ja hon stod och käkade vi foderbordet, jag gick dit och klappade och " klängde " lite på henne... Tror att jag hade kunnat slänga mej upp utan att hon hade brytt sig det minsta faktiskt, men så dum är jag ju inte, men cool och speciell, det är hon verkligen!
På em sen var det bara jag & Emma på gården, så vi passade på att smörja läder ute i solen! Allt från skor/stövlar till träns. Synd bara att solen försvinner så snabbt denna årstid ,hade kunnat sitta där i flera timmar
och smörjt annars, men när solen går ner blir det snabbt kallt igen.
Nä lite bilder ska ni få idag oxå!
 
 
 
// Therese
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0