Outfits

Är sällan något vi skriver om här i bloggen. Så därför ett par rader om det idag!
 
Som hästmänniska får man ofta tillbringa mycket tid i kyla, stall brukar ju inte vara känt för att vara varma ställen att hänga på precis. Har man dessutom egen häst är man mycket ute, både när man rider och grejar. Men det där med att klä sig efter väder har aldrig varit min starka sida måste jag erkänna. Att t.ex.använda långkalsonger under vinterhalvåret är ju faktiskt rätt smart, men något jag är väldigt dålig på.
 
Therese, Emma och Harriet har allihop underställ och jag tänkte inte vara sämre jag, så för inte så längesedan beställde jag också ett, och det kom nu i förrgår så det har jag precis börjat använda, idealiskt egentligen ju.
 
 
Och inte förra vintern, men de två föregående vintrarna var det ju så otroligt kallt som ni säkert minns, och att rida ut varje dag i 20-30 minusgrader utan thermobyxor är inte så klokt kanske. Men när vi var på Ullared i somras köpte jag mig faktiskt ett par tunnare thermobyxor som säkert funkar rätt bra att rida i, så nu ska jag banne mig inte frysa!
 
Så om det aldrig mer blir minusgrader nu så vet ni att det beror på att jag har skaffat underställ och thermobrallor... ;)
 
Kaaallt!
 
 
Avslutningsvis ska jag bara visa den här som jag fyndade på rea för några veckor sedan. 150 spänn, rena fyndet ju! Kunde inte låta bli att köpa två stycken, en svart som vardagsjacka och en i denna blågröna färg att ha i stallet. Det köpet ångrar jag inte, den var riktigt supermysig faktiskt!
 
Det var allt för nu, vi hörs!
//Camilla
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0