Hej Hej!

Lite taskig uppdatering på senaste tiden nu tycker jag, ibland dåligt med tid och ibland dåligt med skrivlust.
 
I alla fall, satt och kollade på lite bilder i datorn. Brukar göra det ganska ofta för det är så roligt, en enda bild kan säga så otroligt mycket ibland och vissa bilder förknippar man med vissa minnen. Tänk vilken fantastisk uppfinning ändå, den där kameran!
 
Ikväll såg jag denna.
 
För er som inte såg det så är det jag och Julia :) Vet inte vilket år den är i från, men skulle tro att den är tagen för sisådär 11-12 år sedan! Gulligt!
 
Även om jag inte minns precis detta ögonblick när bilden togs, så väcker det ganska mycket minnen om den tiden när man var runt 9-10 år.
 
 
Kom ihåg att ta mycket kort kära vänner, sånt är alltid väldigt roligt att kolla på några år senare! Man själv tycker ju sällan att man har förändrats ett dugg på några år och sedan får man syn på en bild och då inser man att det nog visst har hänt en del... Haha.
 
Hittar säkert mer gamla bilder en annan dag, och finner jag något spännande hamnar de troligen här i bloggen :)
 
 
 
Ha det gôtt sålänge!
//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0