utlåning

Denna helgen har jag lånat ut Clea till Emma för att hon ska kunna passa på att träna med henne, och det passade mig bra också för jag ska jobba hela helgen. Eftersom det kan vara svårt att hinna med både skola och ridning av mer än en häst, så lovade jag att jag skulle rida Karussell åt Emma idag. Sagt och gjort, Therese skulle rida ut en sväng med Diggiloo så jag hakade på! Alltid bra att vara två när man rider ut, och dessutom roligare :) Kände mig urfånig när jag kom där och red på min gamla B-ponny, men vissa byter upp sig och jag byter ner mig tydligen ;) haha!

Ridturen gick bra, vi red i både skog och på grusvägar samt i trafiken. På hemvägen kom en lastbil och körde ikapp oss, hästarna blev ju lite skraja men chauffören tog det lugnt så det gick fint!





Gammal härlig sommarbild på mig & Karussell, Therese & Julia :)


//Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0