Idéer




Den här bilden är på mig och Julia, tagen för 10 år sedan. Så otroligt fin!

Den påminner mig om sommarens härliga dagar. väldigt mysigt :)


Idag blev det en ridtur till kiosken för att köpa glass, sa jag inte att sommaren är underbar?
Annars rullar allt på, mycket att fixa med och det är kul såklart! Tyvärr blir bloggandet lite lidande ibland bara, och jag vill gärna att den blir uppdaterad ofta nu när man faktiskt har fått en del läsare, så de inte tröttnar ;) (vet ju hur jag själv är när jag läser en blogg som inte uppdateras regelbundet...) Men å andra sidan är det inte roligt att skriva något just bara för att heller. Har ni några idéer på vad ni vill läsa om så får ni gärna tipsa, alla förslag mottages tacksamt! :) 

Kram på er! //Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0