Tävling!

Idag var det tävling! Tävlade ju både Karussell och Clea.. LC:1 på Clea, LB:1 och LA:1 på Karussell. 

Clea: 
På framridningen gick det ganska bra. I början gnäggade hon jätte mycket efter Karussell, men hon lugnade sig efter ett tag... Men sedan när jag kom in på banan blev hon spänd, för det blåste så mycket.. Hon var spänd hela programmet. Jag är inte så jätte nöjd med den ritten, fick 155p och 57,41%. Fast det var ju första gången jag tävlade på henne...

Karussell:
Framridninen gick bra. Körde lite skänkelvikningar och lite så.. Det gick även bra inne på banan (LB:1).  Är nöjd, fick 193p och 66,55% = 1:a!! :D
LA:1 gick också bra. Hon kändes bra på framridninen, men ännu bättre inne på banan! Men jag råkade rida fel en gång, jag glömde rida skänkelvikning... ;) Men är jätte nöjd ändå! Fick 222p och 58,42% Det var andra gången jag tävlade LA.. :)


 Clea, jag och Karussell i transporten ;)

 Jag och Clea på framridningen.

 Jag och Karussell inne på banan.

 Jag och Karussell inne på banan.

 Efter prisutdelningen!

 sötis! <3

 Jag och Karussell myser! <3 



Ha en bra lördags kväll!
//Emma

Kommentarer
Postat av: Anonym;)

Grattis:)

2012-05-13 @ 12:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0