Frisering!

Idag fick Vissla bli lite ompysslad, Tog in henne från hagen, hon hade självklart rullat sig, det gör hon varje dag :)
Började med att dra bort lera och vinterpäls, hon fäller och fäller men finns ju hur mycket som helst..
Borstade henne, men hon förblev grå!
Sen var det bara att ta tag i manen då, ingen återvändo nu, dax att göra henne fin! började med att klippa pannluggen (bara topparna) Klippte sen av halva manen med sax, annars hade jag nog stått där än idag skulle jag tro! När halva manen var borta började jag rycka, tog ca 45 min ungefär, ni kan se resultatet här :)


Inte bästa bilden kanske, men ni ser vad kort och fin den är iaf!



Här är en bild från i vintras, ni ser ju manen :)

// Therese

Kommentarer
Postat av: En av dina elever på grums ridklubb

Såå sööt<3

2012-05-02 @ 16:56:52
Postat av: En av dina elever på grums ridklubb

Såå sööt<33

2012-05-02 @ 17:15:27
Postat av: En av dina elever på grums ridklubb

Oj råkade skicka två;)

2012-05-02 @ 17:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0