dressyrstaket

Efter gårdagens tävlingar på klubben stod dressyrbanan kvar i paddocken, och det passade jag ju såklart på att utnyttja! Ville gärna se hur Diggiloo skulle reagera, så gjorde henne i ordning och tog med henne ut i skogen till en början. Klättrade lite och travade några varv på gräset. Sedan gick vi till paddocken och hon fick skritta runt staketet några varv. Hon brydde sig ingenting alls. Travade och gjorde några galoppfattningar, och trots att gruset sprätte på staketen så reagerade hon inte. Hon var bara stencool! Kände mig nöjd efter en stund, och efteråt belönades hon med en morot och sedan gick hon ut i hagen och rullade sig :) 

Måste försöka få med mig kameran också och ta lite bilder på hästarna ute i skogen, det är ett helt hav med vitsippor där och verkligen hur fint som helst, särskilt nu som idag när det har varit så soligt och underbart väder! 



Ha det fint allihop!
//Camilla


Kommentarer
Postat av: Elev på klubben

Sööt<3

2012-05-03 @ 10:24:16
Postat av: Elev på klubben

Sööt<3

2012-05-03 @ 10:24:50
Postat av: Elev på klubben

Förlåt att jag skickar två kommentarer med samma sak ibland. Min dator krånglar så den skickar iväg flera stycken

2012-05-03 @ 10:25:41
Postat av: marie fredriksson

Fina och duktiga Diggiloo, hon är stencool och inte särskilt bekymrad över något. Lycka till med henne.

2012-05-03 @ 21:47:22
URL: http://www.stenhaga.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0