Dressyr, Clea och Karussell..

Jag tränade i kil för jenny igår igen.  Den här gången hade jag med mig två hästar, Clea och Karussell, eftersom jag ska tävla båda på lördag.  Ska rida LC:1 på Clea, LB:1 och LA:1 på Karussell.
 Först red jag Karussell i 45min.  Vi tränade ganska mycket på den förvända galoppen.  I början tyckte jag inte att det gick bra alls. Hon gick inte ens på tygeln ordentligt... Men sedan på slutet gick det super! :D

Sedan red jag Clea i 30min.  Vi tränade på att ställa och svänga, så att Clea skulle gå där jag ville att hon skulle gå..  Det gick inte så bra i början på henne heller.  Hon skulle bara kolla efter vart Karussell var hela tiden.  Men fick till det också på slutet! :)    Karussell och Clea blir alltid bästa vänner när de har åkt transport tillsammans..  De kan nästan inte släppa varandra.. ;)

 Jag och Clea! ;)

 Karussell! :D

Vi ses! ;)

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0