Ann-Margarethe!

Idag  hade ridskolan ordnat med dressyrträning för Ann-Margarethe Andersson , jag och Emma passade på att vara med och rida!
Jag och Diggiloo var först ut , red inte fram nåt då Diggan inte är i sån kondition än. skrittade bara fram, sen red jag red jag 30 min lektion, tränade på att få henne mer mellan hjälperna, och det gick riktigt bra! Har nu fått lite tips och råd, så vi vet hur vi ska fortsätta jobba denna fina ponny!
Ann-Margarethe tyckte att Diggan hade positiv inställning till jobb, och det kan jag nog hålla med om, hon ser så nöjd ut varje gång man ska rida eller greja med henne!

Emma red efter mej, hon lånade Clea att träna på, eftersom hon ska börja tävla henne i dressyr lite smått :)
Emma fick rida utan stigbyglar, träna sitsen, sen jobbade hon på volt , tränade på att ställa Clea, som gick riktigt bra! Clea var riktigt svett när dom var klara och jag tror att Emma var rätt varm hon oxå :P

Jag kan tyvärr inte ladda upp bilderna, min dator är seg och trög, men bilderna får komma i efterhand istället!

// Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0