Visning av Wera

I Lördags ringde det en tjej från Sunne som var intresserad av Wera ( Segermons Corazón Verde) och idag kom hon och tittade på godingen!

Jag , Harriet , Emma och Fanta åkte och hämtade henne och körde upp henne till ridskolan ( Hon skulle ändå verkas och behövde borstas) Hon var otroligt lättlastad, gick direkt på kärran, hon är ju inte van att åka direkt och dom gånger vi har kört henne har hon åkt tillsammans med sin mamma Wendy!
Hon är så himla mysig Wera.. Snäll med allt och oerhört social, och cool! Det var ju första gången hon var på ridskolan, men hon verka inte bry sig så mycket om det inte!

Spekulanterna kom framåt em, då hade jag borstat av det värsta dammet iaf.
Men även om Wera var lite lortig, så kan man inte annat än att älska denna individ, vilket jag tror att även dom gjorde:)
Dom bestämde sig för att köpa henne, vi har iaf gjort upp ett muntligt avtal, men jag tror inte det ska va några problem!
Så om ett par veckor så har väl Wera flyttat till Sunne, och jag både tror och hoppas att hon kommer få ett mycket bra liv där!

Diggiloo blev verkad och fick sig ett par framskor idag oxå. Hon ska in till ATG och mätas  i morgon em, så nu hoppas jag hon kan hoppa över sitt dagliga lerbad i morgon.... ;)


Wera <3

// Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0