12 juni



Diggiloo & Wendy





Torpedo & Julia



Kors i taket! Jag lyckades få till ett inlägg... Eftersom datatiden har varit knapp har jag försökt få till blogginlägg från telefonen, men dock så har det inte gått så vidare bra. Antingen krånglar det när jag ska lägga in text eller också så går det inte ladda upp bilder. Så när jag väl sitter vid en dator så är det väl självklart att det ska krångla då med! Ibland när jag lägger in bilder så blir halva bilden grå..?! Sjukt irriterande, och dessutom är det ibland väldigt segt och då blir jag förbannad och har bara lust att klappa igen datorn och gå o lägga mig.

Men men, jag fick in ett par sköna sommarbilder nu iaf så jag tror jag nöjer mig där för idag.

Vi hörs när vi hörs helt enkelt.
Ha det bra allihop! //Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0