Shopping på Hööks!

Jag skulle från början bara ha en ny grimma till Wille... Jo visst, när jag gick ut från affären hade jag handlat för 800 kr ! Jaja så kan det gå ibland!
Camilla kom ju på att hon ville ha en ny piggborste till Clea, kan ju va smart, för den ponnyn kan verkligen det där med att rulla i lera hon! Så jag köpte en babyrosa till henne :)
Så ville hon även ha nya boots till Clea så ett par svarta gummiboots blev det! Till Camilla blev det ett par fårskinnssulor till vinterskorna!
Jag köpte några "magic brush" borstar, 3 pack, så Julia fick en, Torpedo fick en , och en till Greta/ Vissla! Det ska tydligen vara bra att borsta bort lera,och päls med dom, och även vara bra att ha när man ska bada hästen! värt att prova iaf!
Sen blev det även Torkade morötter, hovrasp , hovtång, höpåsar, nya hela ridvantar till mej själv och självklart grimman till Wille då, en blå Discogrimma :P 
Tur att det är löningsfredag i morgon!

// Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0